vineri, 7 martie 2008

feste suprarealiste

Nu stiu cum vi se pare voua imaginea din articolul precedent, dar mie una, cand am incercat sa o scot si n-am reusit mi-a provocat un ras teribil. Din motive de neiscusinta tehnologica am fost pusa in fata urmatoarei dileme: sa postez textul asa, cu imagine, sau deloc. Am ales ce se vede!
Cum am ajuns la imaginea asta.
Orice calculator este vandut cu niste imagini in folderul Pictures. Asa e una dintre ele. Am atasat-o articolului, sa vad cum apare cu o imagine oarecare. Apoi am realizat ca nu o pot sterge.
Va rog asadar sa cititi textul de mai jos si sa va amuzati de ce se intampla, sau daca nu, sa scuzati indecenta fetei din imagine. Nu e Mona Lisa, nici vreo alta frumusete suprarealista. Desi suprarealistilor sfera erotica (erotismul primitiv/primar) le era foarte drag, aceasta imagine nu le-o dedic lor, ci intamplarii.

Niciun comentariu: